La BOHEME - En strikkeblogg

Velkommen til min strikkeblogg. Her kommer jeg til å legge ut mine fremtidige prosjekter

torsdag 25. mars 2010

Ida som arbeidsgiver

Ida har vært veldig flink til å gi meg prosjekter i det siste. Mitt siste prosjekt var dette skjerfet. Det er strikket med svart Drops Classic Alpaca. Jeg har "randomly" strikka inn små svarte perler som jeg kjøpte på Panduro.
Etter at jeg lærte meg å hekle har jeg fått bedre forståelse for håndarbeidet mitt. Jeg føler at tingene jeg strikker nå får et mer personlig preg. Jeg fikk også merkelappene jeg har bestilt i posten, så nå kommer alle ferdige prosjekter til å få påstrøket en liten lapp med "Beaboheme Design". Jeg har begynt å hekle bestillingsveska mi og har valgt å bruke Drops Muskat for å få en mer "skinnende" finish. Jeg har også testa et annet heklemønster og prøver å gjøre designen mer personlig.

Jeg hadde tydeligvis missa litt med basaren hvor jeg hadde tenkt å selge sjalet og skjerfet. Det var en barnebasar... Så det vil si at de fremdeles er til salgs!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar