La BOHEME - En strikkeblogg

Velkommen til min strikkeblogg. Her kommer jeg til å legge ut mine fremtidige prosjekter

fredag 19. mars 2010

Ida's prosjekt

Ida har ikke vært redd for å bestille saker av meg. Her er bilde av Boleroen jeg strikket til henne og ett par strømper hun fikk til jul for ett års siden.
Oppskriften er hentet fra http://www.garnstudio.no/ og garnet er Cotton Viscose og Kid Silk
Denne sokkoppskriften er fritt tolket over en garnstudio oppskrift. Garnet er Karisma.

I kveld har vi vært en gjeng på 8 jenter fra "Knitting Chicks". Knitting Chicks er en strikkeklubb Monika, Caroline og jeg tok initiativ til å starte. Vi har aldri vært så mange som i kveld. Jeg gikk igjennom litt basics med de som trengte litt oppfriskning eller ville lære fra scratch. Veldig koselig!

1 kommentar:

  1. Åh så trevligt! Synd att jag inte kunde komma och hjälpa till med de nybörjare!
    Caroline

    SvarSlett